Franz-von-Assisi-Schule Ostbevern Katholische Grundschule der Gemeinde Ostbevern

Am Montag, den 16.01. fahren wir mit der gesamten Schulgemeinde zum Stadttheater Münster. Gezeigt wird das Stück Ronja Räubertochter von Astrid Lindgren. Die Rückkehr wird ca. gegen 13.15 Uhr sein. Wir sind eine Offene Ganztagsschule in Ostbevern mit ca. 190 Schülerinnen und Schülern. Unsere Schule wurde im Jahr 1996 gegründet. Der Unterricht konnte im Jahr 1998 in unserem neuen, freundlichen Schulhaus aufgenommen werden. Unsere Streitschlichter und Streitschlichterinnen. Infos aus dem Schulparlament.

OVERVIEW

This site assisi-schule-ostbevern.de presently has an average traffic classification of zero (the lower the better). We have audited zero pages within the web site assisi-schule-ostbevern.de and found one website associating themselves with assisi-schule-ostbevern.de.

ASSISI-SCHULE-OSTBEVERN.DE RANKINGS

This site assisi-schule-ostbevern.de is seeing variant quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for assisi-schule-ostbevern.de

Traffic ranking (by month) for assisi-schule-ostbevern.de

Traffic ranking by day of the week for assisi-schule-ostbevern.de

Kinder- und Jugendwerk Ostbevern e.V.

Das Kinder- und Jugendcafé macht vom 11. In dieser Zeit findet unter anderem die Spielstadt statt. sind wir wieder für euch da! Wir wünschen euch einen schönen Sommer! Herzlich willkommen auf der neuen Website des Kinder- und Jugendwerkes Ostbevern e. Unsere Seiten befinden sich derzeit im Aufbau und werden nach und nach um neue Inhalte ergänzt. Montag - Mittwoch - Freitag.

WHAT DOES ASSISI-SCHULE-OSTBEVERN.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of assisi-schule-ostbevern.de Mobile Screenshot of assisi-schule-ostbevern.de Tablet Screenshot of assisi-schule-ostbevern.de

ASSISI-SCHULE-OSTBEVERN.DE HOST

We found that a lone root page on assisi-schule-ostbevern.de took one thousand five hundred and thirty-one milliseconds to load. We could not observe a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site not secure.
31.47.241.68

SERVER OPERATING SYSTEM

I detected that assisi-schule-ostbevern.de is employing the Apache operating system.

TITLE

DESCRIPTION

CONTENT

This site states the following, "fahren wir mit der gesamten Schulgemeinde zum Stadttheater Münster." Our analyzers noticed that the web site also stated " Gezeigt wird das Stück Ronja Räubertochter von Astrid Lindgren." The Website also stated " Wir sind eine Offene Ganztagsschule in Ostbevern mit ca. Unsere Schule wurde im Jahr 1996 gegründet. Der Unterricht konnte im Jahr 1998 in unserem neuen, freundlichen Schulhaus aufgenommen werden."

MORE BUSINESSES

Happy-a Ariadna Termens - DeviantArt

Forgot Password or Username? Deviant for 5 Years. This is the place where you can personalize your profile! I have to .

リュウ の日記 Ryuus webbloggie 33

Help me out Search my light. Please take me back home. Into blaze Lost in maze. Dah lama beudd ga konteekk. sama skali ga da kabar, MP muw pun gag terupdate. folder foto smua uda di delete. cuma ada 1 kalimat di MP mu.

امیرحافظانه

فکر کنم مدت زیادی باشد که اینجا برایت هیچ ننوشته ام. اینروزها کمی فکر مشغولی های زندگی بیشتر شده. خواستم از خیلی چیزها برایت بگویم. خواستم شاید تو مثل امروز من نباشی. پسرم اینکه مردم خیلی چیزهایشان را هی می شمارن و هی پز بزرگی می دهند تو را گول نزند. اینکه هر هرزه ای که خودش را اپن سورس روبروی تو بگذارد و تو عنان از کف داده و توی دلت ذوق خنکی کنی.

FabbiEn02s blog - Blog de FabbiEn02 - Skyrock.com

Please enter the sequence of characters in the field below.

NiallouGurls blog - Blog de NiallouGurl - Skyrock.com

Please enter the sequence of characters in the field below. Thu, April 21, 2016. Subscribe to my blog! Post to my blog.